دینامومتر ادی کارنت مناسب  شاسی رولر چیست؟

انواع دینامومتر های ادی کارنت در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و می توانند موتور های الکتریکی را مورد آزمون قرار دهند و از نظر درستی عملکرد مورد تست قرار گیرد و به کارشناس این اطمینان را بدهد که موتور تولیدی آنها به درستی عمل می کند ,  از جمله جهت اندازه گیری گشتاور  موتور های الکتریکی و بنزینی و دیزلی  به کار می روند . به این دلیل این نوع دینامومترها از جمله  دینامومتر رولر  مورد استفاده قرار می گیرند که دقت با لاتری نسبت به انواع دینامومتر هایی از نوع هیدرولیکی دارند و از نظر قیمت خیلی مناسب تر هستند .

عملکرد دینامومتر شاسی رولر:

از موارد استفاده این  نوع دینامومتر ها می توان گفت   تست کردن خودرو بر روی چرخ می باشد  برای اینکه موتور خودرو را مورد ارزیابی قرار دهید و تمامی قسمت های آن مثل گشتاور و… موتور را بدست اورید وثبت نمایید و نمودار تغییرات را به درستی ببینید , که این مورد به دینامومتر شاسی رولر معروف است .برای بدست اوردن گشتاور  سر چرخ ماشین  از شاسی رولر استفاده می کنند  برای کار با آن شما اصلا احتیاج به این ندارید که اجزای ماشین را باز و یا اینکه جا به  جا کنید . به صورت خیلی  ساده و با  سرعت بالا شما قادر خواهید بود که  خودرو را روی شاسی رولر قرار دهید و به راحتی با تجهیزات اماده شده آزمون مور نظر را بگیرید .

دینامومترها در تست موتور الکتریکی کاربردهای متفاوتی دارند و می توانیم از آن ها برای تشخیص درست کار کردن قسمت های خاص موتور مورد استفاده قرار بگیرند وموارد مورد نظر را در موتور با استفاده از دستگاه دینامومتر مورد ارزیابی قرار دهیم تست تمامی موارد را بدون نیاز به کار اضافه ای بگیرند واز صحت عملکرد دستگاه اطمینان حاصل نمایند تمامی اطلاعات ثبت می شوند و می توانیم هر زمان که به ان احتیاج بو اطلاعات را بررسی نمود.

دینامومتر رولر

شرکت مهنسی سازه الکترومکانیک نوآور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست